▲ Դեպի վեր

lang.iso lang.iso lang.iso

Բրենդների պատերազմ. LG-ն օգտվեց Samsung-ի ընձեռած առիթից

Մարտի 15-ին Samsung ընկերությունը ներկայացրեց նոր Galaxy S4 սմարթոֆոնը, որի մասին գովազգային պաստառները ողողել էին Նյու Յորքը: Այս առիթից  չկարողացավ չօգտվել LG  ընկերությունը, որը թարմացրեց իր Optimus G. LG  սմարթֆոնի գովազը՝ ոճային առումով նմանեցնելով Galaxy S4-ի գովազդին և այդ կերպ հույս ունենալով մեծ վաճառք ապահովել: Այսպիոսվ, գովազային պաստառների հայտնվեցին հետևյալ գրությունները.

Samsung: «Պատրաստ եղիր նոր Galaxy». LG: «Optimus G արդեն այստեղ է ձեզ համար»:

 

 

 

 

 

 

Ռուսական Adme կայքը ներկայացրել է  նմանատիպ օրինակներ, որտեղ մի բրենդը գովազդային դաշտում  դուրս է եկել մեկ այլ բրենդի դեմ: 

 

Axe vs Old Spice

 

 

 

Old Spice-ի այս գովազդից հետո մրցակից ընկերությունը ներկայացրեց

Axe-ն ներկայացրեց մեկ այլ գովազը, որում առկա ենթատեքտով «վիրավորում» է Old Spice-ին: Ներքոհիշյալ գովազդում առկա գրառումը թարգմանաբար նշանակում է  «Տղամարդկանց համար, ովքեր նախընտրում են կնոջ հետ լինել, ոչ թե ձիու վրա»:

 

 

 

 

 

 

Coca Cola vs Pepsi

Իրենց գովազդներով մրցակցին  ոչնչացնելու բացահայտ կոչեր են արել նաև 

Coca Cola-ն և Pepsi-ն:

 

 

Վերահրապարակումներում` մտքերն ու ինֆորմացիան կարող են չհամընկնել խմբագրության տեսակետի հետ: Ձեր տեսակետը կամ հերքումը կարող եք ուղարկել info@asekose.am-ին
Բլոգ ավելին