▲ Դեպի վեր

lang.iso lang.iso lang.iso

Երևանի բնակիչը պարզել է, թե ինչու է էլեկտրաէներգիայի վճարն ավելացել մի քանի հազար դրամով

Պանորամա.am-ը գրում է. Երևան քաղաքի բնակիչ Արմեն Եփրեմյանը էլեկտրաէներգիայի հաշվիչների աշխատանքի վերաբերյալ փոքրիկ մոնիտորինգ է իրականացրել իր թաղամասում:

«Հաշվիչում նշված ժամն ու իրական ժամը չեն համապատասխանում միմյանց: Ամենաքիչ տարբերությունը եղել է 15 րոպե, գրանցվել է 2, 3 ժամի տարբերություն: Բոլորն աշխատում են ի վնաս բնակչի, հօգուտ ՀԷՑ-ի: Մենք այստեղ միտում ենք տեսնում, որ դա եղել է ոչ պատահական կերպով, այլ նպատակային հետ են տալիս ժամերը»,-կայքի հետ զրույցում իր անցկացրած մոնիտորինգի արդյունքները ներկայացրեց Ա. Եփրեմյանը:

Նա հիշեցրեց, որ էլեկտրաէներգիայի համար սահմանված են գիշերային ու ցերակային սակագներ: Ժամային կարգավորումների խախտված լինելու հետևանքով բնակիչ բաժանորդները տուժում են:

Ա. Եփրեմյանի մոտ կասկածներն առաջացել են այն բանից հետո, երբ էլեկտրաէնեգիայի համար սկսեց ավելի շատ վճարել.

«Ընդհանրապես վճարում էի ամսական 7 հազար դրամ, թանկացումից հետո ստաբիլ վճարել եմ 13-14 հազար դրամ, արդեն մի քանի ամիս վճարում եմ 22-23 հազար դրամ: Ես սկսեցի ուսումնասիրել, արդյո՞ք կան հաղոնցումներ, որտե՞ղ կարող են լինել կորուստներ: Հաղորդալարերով եկա մինչև հաշվիչ: Օրինակ, մեր տան  հաշվիչի ժամային տարբերությունը մեր փողոցում ամենաքիչն էր՝ 1 ժամ 20 րոպե: Դա նշանակում է, եթե մարդը աշխատանքից տուն է գալիս, նախատեսում է հարդուկ, լվացք անի ուշ ժամի՝ մտածելով ավելի էժան է լինելու, բայց փաստացի թանկ գնով է վճարելու»:

ՀԷՑ պաշտոնական կայքում նշվում է, որ սահմանված գիշերային սակագինը հաշվարկվում է սպառողի մոտ բազմասակագնային էլեկտրոնային հաշվառման սարքի առկայության դեպքում և գործում է`

1)  ժամը 22.00-ից մինչև ժամը 06.00-ն՝ յուրաքանչյուր տարվա մարտ ամսվա վերջին կիրակի օրվա ժամը 02.00-ից մինչև հոկտեմբեր ամսվա վերջին կիրակի օրվա ժամը 03.00-ն,

2)  ժամը 23.00-ից մինչև 07.00-ը՝ յուրաքանչյուր տարվա հոկտեմբեր վերջին կիրակի օրվա ժամը 03.00-ից մինչև մարտ ամսվա վերջին կիրակի օրվա ժամը 02.00-ն:
Արմեն Եփրեմյանի մոնիտորինգի արդյունքում երեք հարևանների հետ դիմում է ներկայացրել ՀԷՑ ընկերությանը: Պատասխան ստանալու՝ օրենքով նախատեսված ժամկետը դեռ չի լրացել: Այս ընթացքում ընկերությունից որևէ արձագանք չի ստացել:

Արմեն Եփրեմյանը մտադիր է մոնիտորինգը շարունակել տարբեր վարչական շրջաններում՝ հասկանալու խնդիրը համատարած բնույթ ունի, թե ոչ:

ՀԷՑ ընկերության մամուլի խոսնակ Նատալյա Սարջանյանը Panorama.am-ի հետ զրույցում ասաց, որ ընկերությունը ժամային կարգավորումների խախտված լինելու վերաբերյալ Երևան քաղաքի բնակիչներից նոյեմբերին ստացել է 5, դեկտեմբերին՝ 19, հունվարին՝  2 բողոք:

«Ի դեպ նշեմ, որ դրանց մեծ մասի շեղման արդյունքում ոչ թե բաժանորդը, այլ ՀԷՑ-ն է վնաս կրել»,-նշեց Սարջանյանը:

Ընկերության մամուլի քարտուղարը պնդում է, որ ժամային կարգավորումները խախտված լինելու հարցում ընկերությունը միտումնավոր որևէ բան չի անում:

«Շեղումը հաշվիչում եղած մարտկոցների աշխատանքի հետևանք է: Երբ հոսանքն անջատվում է, այդ ընթացքում լիցքավորում չի իրականացվում, դրանք սկսում են չաշխատել: Հիմա այդ ուղղությամբ ենք աշխատում՝ հասկանալու, թե ինչ կարելի է անել»,-ասաց ընկերության ներկայացուցիչը:

Սարջանյանի խոսքով, քանի որ ընկերությունում տեղյակ են խնդրի մասին, բոլոր մասնաճյուղերին հանձնարարվել է, որ տեսուչներն անընդհատ հետևեն ժամերին:

«Անկախ նրանից, մարդը դիմում է, թե ոչ, մեր աշխատակիցները հետևում են»,-ավելացրեց նա:

 

Շարունակությունը՝ սկզբնաղբյուր կայքում

Վերահրապարակումներում` մտքերն ու ինֆորմացիան կարող են չհամընկնել խմբագրության տեսակետի հետ: Ձեր տեսակետը կամ հերքումը կարող եք ուղարկել info@asekose.am-ին
Հասարակություն ավելին