▲ Դեպի վեր

ՎԵՐՋԻՆ ԼՈւՐԵՐԸ

Ասում են՝ դուք դրսում եք ապրել, դժվարություն չեք տեսել, բայց ամեն ինչ փողի մեջ չէ. Աննա Կարապետյան

Հարցը լուծված է. Արմեն Սարգսյանի հայտարարությունը աղմկահարույց օրենքի վերաբերյալ

Ինչո՞ւ է անհրաժեշտ, որ ԱԺ-ն Փաշինյանին վաղը չընտրի վարչապետ

Ես միանում եմ Ձեր «ոչ»-ին. Նաիրա Զոհրաբյանը՝ Վահե Գրիգորյանին

Սրանից հետո 2-3 տրանսպորտ պետք է փոխենք, որ տեղ հասնենք



2018-01-22 15:06:14

Հունվարի 18-ին կայացել է Երևան քաղաքի հասարակական տրանսպորտի բարեփոխումների մասնագիտական աշխատանքային խմբի այս տարվա առաջին նիստը։ Աշխատանքային խմբի ղեկավար, Երևանի քաղաքապետի տեղակալ Վահե Նիկոյանը ներկայացրել է խորհրդատու WYG ընկերության կողմից մշակված հասարակական տրանսպորտի նոր ցանցի նախագիծը, որը մասնագիտական ուսումնասիրության է ենթարկվելու աշխատանքային խմբի անդամների կողմից և համապատասխան դիտարկումներից ու առաջարկներից հետո վերջնականացվելու է։

Նոր նախագծով առաջարկվում է շուրջ երեք անգամ կրճատել առկա տրանսպորտային միջոցների և գծերի քանակը։ Ըստ այդմ, ներկայիս երթուղային 115 գծերի փոխարեն կգործի 42 երթուղի, իսկ առկա 2039 փոխադրամիջոցների փոխարեն՝ 939 տրանսպորտային միջոց։ Նոր ցանցի տրամաբանությամբ` տրանսպորտային միջոցները, ի տարբերություն առկա համակարգի, գործելու են փոխլրացման սկզբունքով։

«Ներկայացված նախագծով բացառվելու են կրկնվող գծերը։ Միևնույն ժամանակ տրանսպորտային միջոցները հավասարապես հասանելի են լինելու մայրաքաղաքի բոլոր հատվածներում՝ ուղևորների համար ապահովելով անվտանգ, հուսալի և պատշաճ սպասարկում։ Ի պատիվ խորհրդատու կազմակերպության, պետք է նշեմ, որ իսկապես մանրակրկիտ աշխատանք է կատարվել նոր ցանցի նախագծման շրջանակում, որի շնորհիվ շուրջ երեք անգամ կրճատվում է առկա տրանսպորտային միջոցների և գծերի քանակը, որոնք նախկինում ձևավորվել էին իրավիճակային լուծումների հետևանքով և որպես այդպիսին տրամաբանական ցանց չէին կազմում։ Հարկ է նաև նշել, որ նոր ցանցի նախագծման համար այսօր առկա երթուղիները հիմք չեն հանդիսացել»,-նշել է Վահե Նիկոյանը։

«Սպառողների խորհրդատվական կենտրոն» Հ/Կ նախագահ Կարեն Չիլինգարյանին դուր են եկել արված առաջարկները:

«Կարևորն այն է, որ 3 անգամ կրճատվելու է տրանսպորտի քանակը: «Գազել» կոչված թյուրիմացությունները կվերանան, դրանց կփոխարինեն մոտ 150 տեղանոց ավտոբուսները, որոնք շարժվելու են կենտրոնական երթուղիներով: Սրանց կմիանան նաև միջին տարողությամբ ավտոբուսները: A կետից  B կետ տեղափոխելու համար օձաձև երթևեկելու, 1 ժամում տեղ հասնելու փոխարեն արագ ու հարմարավետ կհասնեն 2-3 տրանսպորտ փոխելու արդյունքում: Տոմսերը նախապես ձեռք կբերեն»,-լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ասաց Կարեն Չիլինգարյանը:

«Սպառողների խորհրդատվական կենտրոն» Հ/Կ նախագահի փոխանցմամբ՝ ավտոբուսների ձեռքբերումից էլ կախված է գինը: Գուցե մի փոքր բարձրանա: Իսկ մինչ այդ՝ ավտոբուսներ բերելու համար մեծ վարկ են վերցնելու, որոշումը կընդունեն մինչև տարվա վերջ: Ավելին՝ միայն խոհրդատուին վճարելու են 800.000 եվրո՝ ամեն ինչ մշակելու, հաշվարկելու համար: Հիմա միայն ունենք 200 էջանոց հետազոտություն:

Հարցին՝ ինչո՞ւ չի քննարկվում մետրոյի հարցը,-Կարեն Չիլինգարյանը պատասխանեց.

«Մետրոյի նույնիսկ մեկ կանգառ կառուցելու համար մոտ 150 միլիոն դոլար է անհրաժեշտ»:

Անի Կարապետյան







Нравится





Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել Asekose.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ: Նյութերի ներքո` վիրավորական ցանկացած արտահայտություն կհեռացվի կայքից:

Լրահոս

На следующий день я пришел в редакцию с большим советским фотоаппаратом. Эта камера снимала на широкую пленку. На каждом пленке можно было снять 12 кадров. Заняв свое место, я стал ждать.