▲ Դեպի վեր

ՎԵՐՋԻՆ ԼՈւՐԵՐԸ

Լուսին Վարդանյանն իր ծնողների՝ ամուսնուն դեմ լինելու, իրենց բաժանման, հանուն սիրո միանալու մասին և ոչ միայն

Ես նման տեղեկություն չունեմ. Սենոր Հասրաթյանը` Լևոն Մնացականյանի պաշտոնից ազատվելու լուրերի մասին

Հայ ծնողների կողմից Ռուսաստանում լքված 3 ամսական փոքրիկը տեղափոխվեց Հայաստան

Անձնական նկատառումներով եմ դուրս եկել Հ1-ից` այդ նյութն ամբողջովին զրպարտանք է. Ալեքսանդր Հակոբյան

Ի՞նչ էին գողացել Մատենադարանից. պարզաբանում է Կարեն Գրիգորյանը



2018-02-21 17:33:19

Համացանցում տեղեկություն էր տարածվել, որ Մատենադարանի գիտական մասնաշենքից գողացել են արժեքավոր ափսեներ: Նշվում էր, թե Կ. Գրիգորյանը, ով աշխատում է Հայ-Ռուսական (Սլավոնական) համալսարանում՝ որպես դասախոս, հայտնել է, որ գողացել են արույրից (լատուն) պատրաստված ափսեներ։

Ինքը՝ Կարեն Գրիգորյանը ֆեյսբուքյան իր էջում պարզաբանումով  է հանդես եկել, որը ներկայացնում ենք ստորև. 

«Հարգելի գործընկերներ, երեկվա հրաշալի միջոցառումից հետո տեղի ունեցած փոքր տհաճ միջադեպը այսօր մամուլում մեծ տարածում է ստացել, սկզբնաղբյուրը տեղեկատվության shamshyan. com կայքն է եղել, ով ոստիկանության տեղեկատվությունը տարածել է իր կայքում, չգիտեմ անկեղծ ասած որքանով է դա ճիշտ, առանց ինձ զգուշացնելու տարածել իմ բնակության վայրի և աշխատավայրի, ինչպես նաև տարիքի մասին տեղեկությունը, վերջինը ի դեպ սխալ։ Ինչևիցե, բայց սա սխալ է ընկալվում և տպավորություն է, որ Մատենադարանը ինչոր կերպ կապ ունի այս ամենի հետ, նման բան չկա, Մատենադարանը կապ չունի այս միջադեպի հետ, խնդրում եմ անհեթեթ ինֆորմացիա մի տարածեք և Մատենադարանի անունը անիմաստ մի շահարկեք։ Գողացված ափսեները եղել են Գրիգ Շոկոլա ընկերության սեփականությունը, որի ղեկավարը ես եմ, և արդեն իսկ գողոնը հետ է վերադարձվել անհայտ քաղաքացու կողմից։ Չեմ պատրաստվում բողոք ներկայացնել և բնականաբար գործին ընթացք տալ։ Խնդրում եմ վերջ տվեք այս ինֆորմացիան տարածելուն։ Շնորհակալություն»։







Нравится





Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել Asekose.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ: Նյութերի ներքո` վիրավորական ցանկացած արտահայտություն կհեռացվի կայքից:

Լրահոս

На следующий день я пришел в редакцию с большим советским фотоаппаратом. Эта камера снимала на широкую пленку. На каждом пленке можно было снять 12 кадров. Заняв свое место, я стал ждать.