▲ Դեպի վեր

ՎԵՐՋԻՆ ԼՈւՐԵՐԸ

Որքանո՞վ է աչքի լազերային վիրահատությունն արդյունավետ, կարո՞ղ է ծննդաբերության ընթացքում խնդիր առաջացնել

Երկիր կմտնեն ու երեխաներին անվճար կհասնեն հակաուռուցքային դեղամիջոցներ. Արսեն Թորոսյան

Համացանցի արձագանքն Արշակ Կարապետյանի նշանակմանը վարչապետի խորհրդական. Ո՞վ է նա

Հեղինակավոր The Economist պարբերականը Հայաստանը ճանաչել է «Տարվա երկիր»

Չեմ փորձում անել դա՝ հաճոյանալով ինչ-որ մեկին. Արևիկ Առաքելյանը՝ իր ցուցադրության և հայկական գործեր չներկայացնելու մասին



2018-11-19 13:42:59

 

Նոյեմբերի 27-ին «Ժան Պոլ Էքսզիստենցիալ» սրճարանում կկայանա երիտասարդ նկարչուհի Արևիկ Առաքելյանի ցուցադրությունը, որը կրում է «The Prairie » անվանումը (թարգմ. Տափաստան):

На данном изображении может находиться: текст


Asekose.am-ը
զրուցել է Արևիկի հետ ցուցադրության մանրամասների և իր աշխատանքների մասին:

Մեզ հետ զրույցում նկարչուհին նշեց, որ բուն ցուցադրությունն ինքը պատկերացնում է ներկայացման տեսքով, որի ժամանակ ինքն անձամբ գործողություններ ցույց կտա իր ստեղծագործական գործընթացից.

«Ցուցադրությունը նվիրված է հին հնդկացիներին, որոնք ապրել են Ամերիկայում: Այս շարքը բաղկացած է 10 նկարից, բոլորը նոր աշխատանքներ են, որոնց վրա ավելի քան մեկ տարի աշխատում եմ»,- նշեց Արևիկ Առաքելյանը:

Իսկ հարցին՝ ինչո՞ւ իր կողմից անդրադարձ եղավ հենց հին հնդկացիներին, նկարչուհին պատասխանեց.

«Ինձ համար վայրի ցեղերը միշտ առեղծվածային են եղել: Նրանք շատ նկարչական են, շատ եմ ուսումնասիրել նրանց կենցաղը, բնավորության գծերը և հոգեվիճակը: Նկարները հիմնականում դիմանկարներ են, որոնք ներկայացված են իմ մոտեցմամբ՝ այսինքն աբստրակտ մոտեցմամբ, դրանցում ոչ մի տեսարան չկա: Նրանց դիմանկարներից, հայացքներից ու տրված լուծումներից կարծում մե՝ նայողը կհասկանա նրանց ներքին ապրումներն ու զգացողությունները, որոնք ժամանակին ունեցել են: Իսկ թե որքանով է ինձ մոտ այդ ամենը հաջողվել, հասկանալի կլինի ցուցադրության օրը ներկա գտնվող մարդկանց արձագանքներից»,- ասաց Արևիկը:

Արևիկի խոսքով՝ իր նկարներում հիմնական շեշտը դրված է գույների վրա:

«Իմ դեպքում նկարների գույները շատ են լինում, որքան էլ որ ժամանակ առ ժամանակ փորձում եմ դրանք մի փոքր նվազեցնել: Կարծում եմ, որ հենց դրանց շնորհիվ էլ առանձնանում է իմ ձեռագիրը մյուս նկարիչներից ձեռագրից»,- նկատեց Արևիկ Առաքելյանը:

Անդրադառնալով նաև իր նկարների գնային քաղաքականությանը՝ նկարչուհին նշեց.

«Տվյալ հարցում ես միշտ հաշվի եմ առնում, թե որտեղ եմ ապրում և թե որքան ժամանակ է՝ ես գնում եմ այս ճանապարհով: Այս ամեն ինչը պետք չէ գերագնահատել, որովհետև կան մարդիկ, որոնք եթե մի փոքր «խզբզում» են, համարում են, որ շատ լուրջ կտավ են ստեղծել: Ես փորձում եմ մարդու գրպանին հարմար արժեք նշել: Չեմ ասում, որ իմ նկարները շատ մատչելի են, բայց հավաստիացնում եմ, որ հասարակության լայն շրջանակների համար դրանք հասանելի են»,- նկատեց Արևիկ Առաքելյանը:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Նկարչուհին տեղեկացրեց նաև, որ արդեն իսկ մտածում է իր հաջորդ ցուցադրության մասին, որը նվիրված կլինի մեքսիկացիներին.

«Նրանք նույնպես ինձ շատ հետաքրքիր են, այսինքն՝ այնտեղ, որտեղ կա գույն և զգացողություն, ինձ շատ է գրավում և ստեղծագործելու նոր միտք է տալիս: Բոլորովին վերջերս ինձ հարցրին, թե արդյոք չեմ ցանկանում հայկական գործեր ներկայացնել, ես պատասխանեցի, որ ինքս փորձում եմ  ներսումս զգացածին հավատարիմ մնալ: Այն, ինչ ես այդ պահին զգում եմ, գերադասում եմ լիարժեք կատարել, իսկ այն, ինչ չեմ զգում, չեմ էլ փորձում անել՝ հաճոյանալով ինչ-որ մեկին: Ես շատ հայրենասեր մարդ եմ, սիրում եմ հայկականը և օրինակ՝ հայկական զարդանախշերն ուղղակի, առանց զգալու օգտագործելը ես խելամիտ չեմ համարում»,- ասաց Արևիկը:

Արևիկ Առաքելյանի խոսքով՝ իր դեպքում նկարչության սկիզբը դրվել է ուսանողական տարիներին: Վերջինս ինքնուս է, չի հաճախել որևէ նկարչական դպրոց: Տարիների ընթացքում ստեղծել է մի շարք նկարներ և ունեցել է ցուցադրություններ, որոնցից առաջինը՝ «Զրույց»-ը,  կայացել է 2017թ., իսկ 2018թ. սկզբին «Նավավար» ռեստորանում ներկայացրել է իր աշխատանքները՝ օրգանական ապակիներով:

 

Հեղինակ՝ Սաթենիկ Խաչատրյան

 

Կարդացեք նաև՝ Ինչպես երիտասարդ Արևիկ Առաքելյանի` Եղեռնի թեմայով աշխատանքը հայտնվեց եվրոպական հայտնի ամսագրում







Нравится





Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել Asekose.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ: Նյութերի ներքո` վիրավորական ցանկացած արտահայտություն կհեռացվի կայքից:

Լրահոս

На следующий день я пришел в редакцию с большим советским фотоаппаратом. Эта камера снимала на широкую пленку. На каждом пленке можно было снять 12 кадров. Заняв свое место, я стал ждать.