Երեւանի քաղաքապետ Հայկ Մարությանը այսօր լրագրողների հետ ճեպազրույցում, խոսելով ավտոբուսների մասին, որոնք առաջիկայում դուրս են գալու երթուղիներ, ասել է, որ դրանք շատ լավ վիճակում են ու նոր են: Քաղաքապետարանը երեկ տեղեկացրել էր, որ «Երեւանի ավտոբուս» ՓԲԸ-ում կան 70 ավտոբուսներ, որոնք մինչեւ այժմ չեն շահագործվել: Այդ ավտոբուսներն, ի դեպ, տարիներ առաջ Չինաստանից ստացված նվերի մի մասն են:
Քաղաքապետը չի կարծում, թե ավտոբուսների տեւական այս անգործությունը եղել է վարորդներ չլինելու պատճառով: Նախկին իշխանությունները հենց դրանով էին պատճառաբանում շարժակազմի պարապուրդը: «Մենք պետք է ներգրավենք նոր վարորդներ: Այժմ զբաղված ենք այդ աշխատանքով: Չեմ կարծում, որ դա էր պատճառը: Այստեղ պատճառները կարող են շատ լինել»,- ասաց նա (նկատենք, որ քաղաքապետի առաջին տեղակալ Հրաչյա Սարգսյանը ավելի վաղ վստահեցրել էր, որ վարորդների խնդիր արդեն չկա, եւ նրանք համալրված են):
«Այս պահին քաղաքային իշխանությունների ձեռքերը լրիվ ազատ են, ոչ մի կապվածություն չունեն ոչ մի բիզնեսի հետ ու ոչ որեւէ մեկի հետ որպես անհատ եւ կազմակերպություն: Մենք հանգիստ գործում ենք միայն ի նպաստ մեր քաղաքացիների եւ հանգիստ կարողանում ենք անել այն, ինչ չէին կարողանում անել առաջ»:
Հայկ Մարությանը, ընդգծելով, որ մայրաքաղաքի տրանսպորտային համակարգը գտնվում է սահմանային վատ վիճակում եւ մեծ թիվ են կազմում մաշված մեքենաները, տեղեկացրել է, որ արդեն հաջորդ տարի 450 միկրոավտովբուս պետք է հեռացվեն ցանցից, որովհետեւ այդ մեքենաների շահագործման թույլատրելի առավելագույն ժամկետը 15 տարին է: Եվ սա այն դեպքում, երբ ամբողջ երթուղային ցանցում ընդհանուր առմամբ շահագործվում է 900 միկրոավտոբուս: «Ուղիղ կեսը չեն կարողանա շարունակել աշխատանքները»,- փաստեց Հայկ Մարությանը՝ հավելելով. «Մենք այս պահին հրատապ կերպով փորձում ենք լուծել խնդիրը, հասկանալ՝ ինչ անել, եթե ասում ենք, որ նոր ցանցը կարող է երկու տարի հետո լինել: Խնդիրն այն է, որ պետք է հասկանանք, թե այս երկու տարում ինչ ենք անելու»:
Ճեպազրույցն ամբողջությամբ՝ տեսանյութում՝ վերցված Երևանի քաղաքապետարանի ֆեյսբուքյան էջից
Թեմաներն՝ ըստ վայկյանների
1. 00:01 «Երևանի ավտոբուս» ՓԲԸ-ի տնօրենի փոփոխության մասին
2. 01:00 Երևանում 70 նոր ավտոբուս երթուղի դուրս կգա
3. 02:04 Տրանսպորտային նոր ցանցի մասին
4. 02:58 Մինչ այս ինչո՞ւ չէին շահագործվում 70 նոր ավտոբուսները
5. 05:00 Տրանսպորտի ոլորտում առկա խնդիրների և դրանց լուծման մասին
6. 10:58 Երթևեկության բեռնաթափմանն ուղղված ծրագրեր
7. 15:03 Մետրոյի նոր կայարանի կառուցման մասին
8. 17:27 Շենքերի կառուցման շինթույլտվություններն այսուհետ տրամադրվում են բացառապես ստորգետնյա ավտոկայանատեղիների ապահովման դեպքում
9. 18:50 Քաղաքապետարանը ստորգետնյա կայանատեղիներ կառուցելու համար հրավիրում է գործարարների
10. 20:11 Գետնանցումները պետք է բարեկարգվեն. սեփականատերերը զգուշացվել են՝ պայմանագրային պարտավորությունները կատարելու հարցում