▲ Դեպի վեր

ՎԵՐՋԻՆ ԼՈւՐԵՐԸ

Երբ սաղ շենքով հավաքվում, բեսեդկայում որոշում ենք՝ դու ես սրանից հետո դիրեկտոր, չաշխատող բան ա...

Կարմիր գծերի տուգանքի համար նվազագույն շեմը կսահմանվի 3000 դրամ

Արտակարգ դեպք Արարատի մարզում. հրազենային վնասվածքով հիվանդանոց է տեղափոխվել 13–ամյա երեխա

Նոր մանրամասներ ԵՄ դրամաշնորհների հափշտակության գործից. ո՞վ է դիմել իրավապահներին

Ինչո՞ւ չկան օրենքներ, որոնք զինվոր որդուն կորցրած մորը թույլ չեն տա հայտնվել քաղաքական գովազդում


2017-03-13 15:16:04

«Խորհրդարանական ընտրություններին մասնակցող ուժերը PR տեխնոլոգիաներ գրեթե չեն կիրառում: Կիրառում են գովազդային ու սև PR-ի հնարքներ, այն է՝  քաղաքական ուժը պաստառը փակցնում է, պատռում կամ նույն կուսակցության անդամները ծեծկռտուք են սարքում՝ հանրային ուշադրությունը բևեռելու, կուսակցության հանդեպ հավատ առաջացնելու համար, որովհետև, եթե կուսակցության մեջ խժդժություններ են, պատրանք է ստեղծվում, որ կան ազնիվ, լավ ու վատ ուժեր ու դու գնում ձայն ես տալիս այդ կուսակցության՝ քո կարծիքով լավ թեկնածուին ու ընտրում նույն կաթսայում եփվող թունավոր սնունդը»,-ասում է «PR-ի զարգացման հայկական կենտրոն»-ի ղեկավար, PR-խորհրդատու Հայկ Կիրակոսյանը:

Ինչ վերաբերում է զոհված զինվորների ծնողներին, շոու-բիզնեսի ներկայացուցիչներին քարոզարշավի մասնակից դարձնելուն՝ նկատում է.

«Որոշ քաղաքական ուժեր՝ հատկապես ՀՀԿ-ն ու ՀԱԿ-ՀԺԿ-ն անվտանգությունը որպես առանցքային դրույթ են օգտագործում, այսինքն՝ իրենց կարգախոսներում անվտանգության, պաշտպանվածության գաղափարը կարմիր թելի պես անցնում է ու այս կոնտեքստում անպայման պետք է օգտագործեն համապատասխան սիմվոլիկա, որն է՝ ժպտացող, հաղթանդամ զինվորը, իսկ զոհված զինվորների մայրերին քարոզարշավի ժամանակ հարթակ հանելն անընդունելի է: Օրենքներ կան չէ՞ երեխաները որոշակի տիպի գովազդներում չեն մասնակցում: Իսկ, ինչո՞ւ չկան օրենքներ կամ չգրված սկզբունքներ, որոնք ընդամենը մեկ տարի առաջ զինվոր որդուն կորցրած մորը թույլ չեն տա հայտնվել քաղաքական գովազդում: Կարծում եմ, որ որոշ դեպքերում ծնողները հարկադրված են գնում այդ քայլերին:

Ինչ վերաբերում է երգիչ-երգչուհիներին, ապա դա տարածված հնարք է: Այն ավելի շատ ձայն է բերում: Նրանց մասնակցությամբ հոլովակներն ավելի շատ ուղղված են ոչ թե գիտակցությամբ, այլ  զգացմունքով ընտրող զանգվածին:

PR-խորհրդատուն շատ ճիշտ քայլ է համարում նաև ՀՀԿ-ի կողմից վարչապետին քարոզարշավին մասնակից դարձնելը.

«Իմիջային առումով նմանություն կա Կարեն Դեմիրճյանին, ում ժողովուրդը սիրում էր: Բայց մեկ խնդիր կա՝ ՀՀԿ-ի կարգախոսը պետք է լիներ ոչ թե «Անվտանգություն, առաջընթաց», այլ «Ազատվելով թալանչիներից և հին դեմքերից»: Հավատացնում եմ, որ այդ դեպքում 20 տոկոս ավելի ձայն կհավաքեին, քանի որ մարդիկ կասեին՝ կադրային ջարդ է, ինչքան արյուններս խմող կա՝ կհանեն, կազատվենք»,-նշեց  Հայկ Կիրակոսյանը:

«PR-ի զարգացման հայկական կենտրոն»-ի ղեկավարն անդրադարձավ նաև կարգախոսներին.

«Ամենազվարճալին «Ազատ Դեմոկրատներ»-ի կարգախոսն էր, որն է՝«Մենք կարող ենք»:   Որևէ կերպ չի մեկնաբանվում, թե ի՞նչ են կարող, երբվանի՞ց են կարող: Ամենալավը Կոմունիստական կուսակցության  կարգախոսն է՝ «Հայրենիք, սոցիալիզմ, աշխատանք»: Ցավալի է՝ ոչ մեկի կարգախոսում արտագաղթի մասին խոսք չկա: Անվտանգությունից բացի աշխատանք պետք է խոստանային, էլ դուխներն ի՞նչ է»:

Անի Կարապետյան




Нравится






Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել Asekose.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ: Նյութերի ներքո` վիրավորական ցանկացած արտահայտություն կհեռացվի կայքից:


Լրահոս

На следующий день я пришел в редакцию с большим советским фотоаппаратом. Эта камера снимала на широкую пленку. На каждом пленке можно было снять 12 кадров. Заняв свое место, я стал ждать.