▲ Դեպի վեր

ՎԵՐՋԻՆ ԼՈւՐԵՐԸ

Հայտնի ռեմբո-լաչառներից մինչև անհայտ ահաբեկիչներ,քյառթու փոքրիկ երգիչից մինչև վաստակավոր յաիսնիցաներ

Եթե այս տարիքում լինեի, այնպես կանեի, որ մայրս ողջ լիներ.Սարգիս Գրիգորյան

Վախենալ, կծկվել, չխոսել. Հարություն Մովսիսյանը մերօրյա «միջակությունների» մասին

Ինչու՞ դերասանուհի Մերի Հակոբյանը լքեց Հ1-ի նկարահանման տաղավարը

Սոֆյա Պողոսյանն ու Աշոտ Տեր-Մաթևոսյանը նոր՝ «Միլիոնը թակարդում» հեռուստասերիալում



2017-08-12 13:40:56

 

Blognews.am-ը գրում է. Օրեր առաջ համացանցում հայտնվեց Սոֆյա Պողոսյանի և Աշոտ Տեր-Մաթևոսյանի մասնակցությամբ համբույրի մի տեսանյութ, որը սոցցանցերում քննարկումների թեմա դարձավ: Իրակա՞ն համբույրի տեսարան էր դա, թե՞ նկարահանման հարթակում բեմադրված էպիզոդ, այդպես էլ պարզ չէր: Այսօր արդեն պարզ է՝ համբույրի տեսարանը «Միլիոնը թակարդում» նոր՝ 25 մասից բաղկացած հեռուստասերիալի նկարահանման հարթակից էր, որի շուրջ էլ կայքը զրուցել է նախագծի պրոդյուսեր Արա Բաղդասարյանի հետ:

Նախագծի ստեղծագործական թիմը նշում է՝ ամեն ինչ արել են որակյալ, հետաքրքիր, գրավիչ և տարբերվող ֆիլմ ստանալու համար.

«Նախորդ նախագծերից այս մեկը տարբերվելու է սցենարով, ինտրիգներով, նկարահանման որակով, օգտագործված ռեսուրսների քանակով և դերասանական կազմով»,- կայքի հետ զրույցում նշել է նախագծի պրոդյուսեր Արա Բաղդասարյանը, ում կարծիքով՝ ստացել են իսկապես բարձրորակ արտադրանք:

Պրոդյուսերի խոսքով՝ ֆիլմի իրադարձություններն այնքան անսպասելի և ինտրիգային են զարգանալու, որ հեռուստադիտողը բոլոր 25 մասերը դիտելու է մեկ շնչով: Ֆիլմի սյուժեն ևս տարբերվող և գրավիչ է.

«Երբեմնի հայտնի փաստաբանը տարօրինակ հանգամանքներում հայտնվում է մեղադրյալի աթոռին և ստիպված  դեմ է գնում բոլոր գրված օրենքներին՝ հանուն մեկ չգրված օրենքի` ապրելու իրավունքի: Ֆիլմի մեսիջն է՝ ապրել, սիրել կյանքը, պայքարել հանուն արդարության, ամեն գնով մարդ մնալ և լինել երջանիկ»:




Ամբողջական նյութը՝ սկզբնաղբյուր կայքում







Нравится





Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել Asekose.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ: Նյութերի ներքո` վիրավորական ցանկացած արտահայտություն կհեռացվի կայքից:

Լրահոս

На следующий день я пришел в редакцию с большим советским фотоаппаратом. Эта камера снимала на широкую пленку. На каждом пленке можно было снять 12 кадров. Заняв свое место, я стал ждать.