▲ Դեպի վեր

lang.iso lang.iso lang.iso

«Նա չի հասկանում․ որ Հիսուսի համար չեն գնում Ռիո, այլ Ռիոյում լինելով նաև դա են տեսնում»

Լրագրող Մեսրոպ Հարությունյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է.

«Մարդը ինչքան գավառամիտ պիտի լինի, որ կարծի, թե տուրիստները Ռիո դե Ժանեյրո են գնում հատուկ Հիսուսի արձանի համար, Բրյուսել են գնում՝ չիշիկ անող տղայի արձանը տեսնելու համար, Ամստերդամ են գնում Կարմիր լապտերների թաղամաս այցելելու համար, Փարիզ են գնում՝ էլֆելյան աշտարակի համար․․․ Եվ այսպես շարունակ։
Նա չի հասկանում․ որ Հիսուսի համար չեն գնում Ռիո, այլ Ռիոյում լինելով նաև դա են տեսնում։ Փարիզ հատուկ Էյֆելի համար չեն գնում և այսպես շարունակ։
Այսինքն ի՞նչ պահանջես մի գավառամտից, որ կարծում է, թե Հայաստանի բրենդը Դիլիջանի ոլորաններում վաճառվող, իր մանկության ուտելիք «սիմինդն» է»:

Վերահրապարակումներում` մտքերն ու ինֆորմացիան կարող են չհամընկնել խմբագրության տեսակետի հետ: Ձեր տեսակետը կամ հերքումը կարող եք ուղարկել info@asekose.am-ին
Հասարակություն ավելին