▲ Դեպի վեր

lang.iso lang.iso lang.iso

Արթուր Ջանիբեկյանն էլ ավելի է ամրացնում դիրքերը ռուսական հեռուստաշուկայում

 

«Газпром-Медиа» հոլդինգն իր զվարճալի հեռուստաընկերությունները`  ТНТ-ն, «Пятница»-ն, ТВ-3-ն ու  2х2-ը միավորել է մեկ խմբում: Ինչպես գրում է Կոմերսանտն` տարեկան ավելի քան  20  միլիարդ ռուբլու շրջանառության հավակնող խումբը ղեկավարելու է  Comedy Club Production-ի հիմնադիր և ղեկավար Արթուր Ջանիբեկյանին:
Նշվում է, որ  «Газпром-Медиа» հոլդինգի ամենախոշոր հեռուստաընկերությունը`  НТВ-ն շարունակելու է գործել  նորաստեղծ խմբից առանձին:
Նախնականում  «ТНТ Групп» անունը ստացած խումբն իրավաբանորեն դեռ չի գրանցվել, զարգացման ռազմավարությունը դեռ չի մշակվել, սակայն , ըստ տեղեկությունների,  «Газпром-Медиа» հոլդինգի աշխատակիցները մեծ հույսեր են կապում Արթուր Ջանիբեկյանի հետ, քանի որ հիացած են նրա հաջող գործունեությամբ, տեղյակ է  ռուսական հեռուստաշուկայի բոլոր  նրբությունները, իսկ նրա ընկերությունը վաղուց  առաջատար է ռուսական շուկայում:
Հիշեցնենք, որ մի առիթով` պատասխանելով հարցին, թե ինչպես սկսել ու դառնալ մեդիաշուկայի առաջատար, Արթուր Ջանիբեկյանը պատասխանել է. «Բանաձևը պարզ է. առաջինը գաղափարն է, երկրորդը` իրագործումը, երրորդը`գծի հստակ շարունակությունը տարիների ընթացքում»: 

«Газпром-Медиа» հոլդինգն մտադիր է իր ժամանցային հեռուստաընկերությունները`  ТНТ-ն, «Пятница»-ն, ТВ-3-ն ու  2х2-ը միավորել  մեկ խմբում:

Այս մասին գրում է «Կոմերսանտ»-ը` նշելով, որ  տարեկան ավելի քան  20  միլիարդ ռուբլու շրջանառության հավակնող խումբը վստահվելու  է  Comedy Club Production-ի հիմնադիր և ղեկավար Արթուր Ջանիբեկյանին:

Ըստ աղբյուրի, «Газпром-Медиа» հոլդինգի ամենախոշոր հեռուստաընկերությունը` НТВ-ն շարունակելու է գործել  նորաստեղծ խմբից առանձին:


Նշենք, որ նախնականում  «ТНТ Групп» անունը ստացած խումբն իրավաբանորեն դեռ չի գրանցվել, զարգացման ռազմավարությունը դեռ չի մշակվել, սակայն   «Газпром-Медиа» հոլդինգի ղեկավարությունն ու  աշխատակիցները մեծ հույսեր են կապում նրա ղեկավար  Արթուր Ջանիբեկյանի հետ, քանի որ միշտ հիացմունքով  են հետևել նրա գործունեությանն ու հեռուստաարտադրանքին, որոնք  վաղուց  առաջատար են ռուսական շուկայում:
Հիշեցնենք, որ մի առիթով` պատասխանելով հարցին, թե ինչպես սկսել ու դառնալ մեդիաշուկայի առաջատար, Արթուր Ջանիբեկյանը պատասխանել է. «Բանաձևը պարզ է. առաջինը գաղափարն է, երկրորդը` իրագործումը, երրորդը`գծի հստակ շարունակությունը տարիների ընթացքում»: 

Վերահրապարակումներում` մտքերն ու ինֆորմացիան կարող են չհամընկնել խմբագրության տեսակետի հետ: Ձեր տեսակետը կամ հերքումը կարող եք ուղարկել info@asekose.am-ին
Շոու-բիզնես ավելին