▲ Դեպի վեր

lang.iso lang.iso lang.iso

Կիսանախագահական կառավարման ձևը միտում ունի վերաճելու սուպերնախագահականի

Հայաստանի տիպի երկրներում, այսինքն՝ դիկտոկրատական ռեժիմ ունեցող, նախագահական կամ կիսանախագահական կառավարման ձևը միտում ունի վերաճելու սուպերնախագահականի, քանի որ ինստիտուտների անոմալիան կամ չկայացածությունն ի վիճակի չէ ստեղծելու ընդունելի հարաբերություններ, քաղաքական, հասարակական, տնտեսական և մշակութային ոլորտներում: Ուստի նախագահի ձեռքում են սկսում կենտրոնանալ իշխանության ճյուղերը հերթով կամ միանգամից: Այս պարագայում, թվում է՝ պետք է, որ ընդունելի լիներ սահմանադրական փոփոխությունը հօգուտ պառլամենտական կառավարման մոդելի, բայց այդպիսի նախաձեռնությունն իշխանության կողմից հանդիպեց բավական կոշտ արձագանքների, ինչու՞: Առկա է 2 պատճառ հասարակության տեսանկյունից՝ ներքին և արտաքին.
1. ներքին՝ իշխանության նկատմամբ վստահության դեֆիցիտ. այդ իսկ պատճառով, երբեք չի արթնանում հասարակական աջակցություն, որովհետև նրա ցանկացած որոշման տակ հանրությունը տեսնելու, փնտրելու է իշխանության պահպանմանն ու վերարտադրմանն ուղված քայլերի ամբողջություն: Նույնիսկ բարի կամքի դրսևորման քայլերը չեն կարող լեգիտիմության ճգնաժամ ապրող իշխանության պարագայում ունենալ դույզն-ինչ աջակցություն:
2. արտաքին՝ իշխանության գործելաոճի իներցիան. վերարտադրման ռեֆլեքսը երբեք չի թողնում հաստատել իրական քաղաքական պլյուրալիզմ, երբ տարբեր սոցիալ-քաղաքական խմբեր ռեալ հնարավորություն կունենան մասնակցելու իշխանության նվաճման գործընթացներին: Դրա համար, պարզ չէ՝ արդյո՞ք պառլամենտական կառավարման մոդելը դեմոկրատական ինստիտուտների կայացման, թե՞ իշխանության ավելի սահուն վերարտադրման փորձ է:
Փաստորեն իշխանությունը, ի թիվս այլ ոլորտների, լուրջ անելիքներ ունի նաև այստեղ:

Արման Սահակյան

Ֆեյսբուք

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել Asekose.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ: Նյութերի ներքո` վիրավորական ցանկացած արտահայտություն կհեռացվի կայքից:
Քաղաքական далее