Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրով ավտոմայրուղու երեք հատվածում ներկա պահին իրականացվում են այնպիսի շինարարական աշխատանքներ, որոնք տեխնոլոգիապես և տեխնիկական հնարավություններով թույլատրվում են կատարել ձմեռային ցուրտ եղանակին կամ տեղումների առկայության պայմաններում:
Գործող ճանապարհի զուգահեռ հատվածներում, ձմեռային շահագործումը հնարավորինս չխոչընդոտելու համար, ավարտին է հասցվում տարբեր բացվածքներով բետոնյա հեղեղատար կառուցվածքների և տարբեր նշանակության անցումների հետլիցքի աշխատանքները: Երևան-Արարատ և Երևան-Աշտարակ ճանապարհահատվածների աշնանն ավարտված երթևեկելի գոտիներում շարունակվում է իրականացվել բետոնի ծածկում կարերի կտրման աշխատանքը:
Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրով ավտոմայրուղու երեք հատվածում ներկա պահին իրականացվում են այնպիսի շինարարական աշխատանքներ, որոնք տեխնոլոգիապես և տեխնիկական հնարավություններով թույլատրվում են կատարել ձմեռային ցուրտ եղանակին կամ տեղումների առկայության պայմաններում: Գործող ճանապարհի զուգահեռ հատվածներում, ձմեռային շահագործումը հնարավորինս չխոչընդոտելու համար, ավարտին է հասցվում տարբեր բացվածքներով բետոնյա հեղեղատար կառուցվածքների և տարբեր նշանակության անցումների հետլիցքի աշխատանքները: Երևան-Արարատ և Երևան-Աշտարակ ճանապարհահատվածների աշնանն ավարտված երթևեկելի գոտիներում շարունակվում է իրականացվել բետոնի ծածկում կարերի կտրման աշխատանքը: