«Իրազեկ և պաշտպանված սպառող»հասարակական կազմակերպությունը կոչ էր արել պաղպաղակները դուրս բերել ոչ թե որպես վտանգավոր (ինչպես նշված է Ծառայության կողմից տարածված հաղորդագրության մեջ), այլ որպես մակնշման պահանջներին չբավարարող, ինչպես նաև, օգտագործելով սխալ մակնշման փաստը, ենթարկել լաբորատոր փորձաքննության անվտանգության ցուցանիշների նկատմամբ (չդիտարկելով պաղապաղակում բուսայուղի առկայությունը որպես անվտանգության ցուցանիշ): Հարկ ենք համարում հավելել նաև, որ պարզաբանումներ ստանալու նպատակով Կազմակերպությունը դիմել է Ծառայությանը, որտեղից խոստացել են առաջիկայում հանդես գալ մթերքների անվտանգությունը հավաստողհայտարարությամբ:
Ցավոք սրտի որոշ արտադրողներ ևս իրացման ցանցում պաղպաղակներում առկա խնդիրները վերացնելու փոխարեն մեղադրեցին Կազմակերպությանն ապատեղեկատվություն տարածելու մեջ՝ մեկնաբանելով, որ բուսայուղի օգտագործումն արգելված չէ:
Տեղեկացնենք, որ Հայաստանի Հանրապետությունում պաղպաղակի արտադրությունը կանոնակարգող Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2006 թ.-ի դեկտեմբերի 21-ի «Կաթին, կաթնամթերքին և դրանց արտադրությանը ներկայացվող պահանջների տեխնիկական կանոնակարգը հաստատելու մասին» N 1925-Ն որոշմամբ հստակսահմանվում և տարանջատվում են կաթնային հիմքով և կաթնաբուսական պաղպաղակները: Կազմակերպությանկողմից իրականացված ուսումնասիրության արդյունքում պարզվել է, որ կաթնաբուսական պաղպաղակ մակնշումը(պաղպաղակ, որի բաղադրության մեջ օգտագործվել է նաև բուսայուղ) բացակայում է՝ չհամատասխանելով«Սննդամթերքի անվտանգության մասին» ՀՀ օրենքի 8-րդ հոդվածի 3-րդ ենթակետով սահմանված ՀայաստանիՀանրապետությունում իրացվող սննդամթերքի, սննդամթերքի հետ շփվող նյութերի և սննդային ու կենսաբանականակտիվ հավելումների մակնշմանը ներկայացվող պահանջներին: Արդյունքում հանրությանը ներկայացվում է կեղծ տեղեկատվություն, որի հետևանքով սպառողները հայտնվում են մոլորության մեջ՝ ձեռք բերելով կաթնաբուսական պաղպաղակը՝ այդ մասին չիմանալով: Իսկ համաձայն «Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության» մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14-րդ հոդվածի՝ սպառողին մոլորության մեջ գցելը համարվում է անբարեխիղճմրցակցության գործողություն:
Հ.Գ
«Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» հասարակական կազմակերպությունը կոչով դիմում է պատկան մարմիններին, հասարակական կազմակերպություններին, զանգվածային լրատվամիջոցներին ու արտադրողներին շտապ ձեռնարկել նշված խնդրի լուծմանն ուղղված մեխանիզմների քննարկում, սպառողին առավելագույնս իրազեկել նշված խնդրի վերաբերյալ և հրատապ իրականացնել խնդրի կարգավորմանն ուղղված գործառույթներ՝ միաժամանակ կարևորելով թե՛ սպառոռական շահը, թե՛ տնտեսական վնասները նվազագույնի հասցնելը: