«Հեղինակային իրավունքները Հայաստանում սիրողական մակարդակի վրա են գտնվում, քննադատներ չունենք, այդ պատճառով մեր կինոարվեստը նմանվում է Երևանի ճարտարապետությանը, որ մեր քաղաքը վերածել է` գույներով լեցուն անգույն քաղաքի».ասում է «Անպոչ ճգնավորը» ֆիլմի պրոդյուսեր Օշին Եղիազարյանցը:
Նա գոհ է ֆիլմի դերասանների ու աշխատակազմի սրտացավ աշխատանքից նկարահանումների ընթցքում, բայց դժգոհ է հայկական կինոարվեստի ներկա վիճակից, մշակույթի ոլորտի խնդիրներից և հեղինակային իրավունքների նկատմամբ անարգալի վերաբերմունքից:
«Մեր կինոարվեստը գույներով լեցուն անգույն քաղաք է». Օշին Եղիազարեանց
Վերահրապարակումներում` մտքերն ու ինֆորմացիան կարող են չհամընկնել խմբագրության տեսակետի հետ: Ձեր տեսակետը կամ հերքումը կարող եք ուղարկել info@asekose.am-ին
Tweet