Արդեն ավանդություն է դարձել ստանալ վատ լուրեր Մայր Աթոռի տեղեկատվական բաժնից:
Իրականում մարդը քահանայական շնորհն ստանում է Սուրբ Պատարագի ժամին, Սուրբ Սեղանից, ուր Տիրոջ Մարմինն ու Արյունն է, այսինքն՝ Տիրոջից, եւ այն մնում է մշտապես տվյալ անձից անբաժան մինչեւ դատաստանի օրը. եթե կարգազանց է, ապա միայն Տերը կարող է այն ետ վերցնել:
Եթե դատաստանի ժամին տվյալ անձը դատապարտվի գեհենի հրին, ապա Տերը ետ է վերցնելու բոլոր օծումները՝ դրոշմը, ինչպես նաեւ քահանայական, եպիսկոպոսական, կաթողիկոսական եւ թագավորական օծումները, եթե կան այդպիսիները, բոլոր շնորհներով հանդերձ: Վերցվելու է նաեւ Տիրոջ Մարմնի եւ Արյան բոլոր հաղորդությունները, որը երբեւիցե ստացել է մարդն իր կյանքում, ապա նաեւ մկրտությունը՝ Աստծու որդեգրությունը, Աստծու պատկերը, նմանությունը, ազատ կամքը եւ բարի անունը, որովհետեւ բոլոր քրիստոնեական անձնանուններն էլ, ըստ էության, Աստված են փառաբանում: Պատճառն այն է, որ դրանք սրբություններ են, որից զրկվում է դատապարտյալը նախքան գեհեն գնալը:
Իսկ «կարագալույծ» արված հոգեւորականը զրկվում է միայն քահանայագործելու իրավունքից` ունենալով իրենում բոլոր շնորհները եւ օծումը: Այսինքն՝ կաթողիկոսի գրչի մի հարվածով չի վերանում այն, ինչ տրվել է Սուրբ Սեղանից: «Կարգալույծ» արված հոգեւորականը, չնայած որ զրկված է կարգ կատարելու իրավունքից, սակայն պարտավոր է ապրել ողջախոհ կյանքով, քանի որ նա Աստծու առաջեւ չի դադարում օծյալ լինելուց: Բացի այդ, օրհասական ժամին, երբ չկա մեկ այլ քահանա, պարտավոր է քահանայագործել, անկախ «կարգալույծ»-ի հանգամանքից, մարդկանց հոգիների փրկության համար:
«Կարգալույծ»-ից առաջ, որ ծայրահեղ միջոց է, կա ապաշխարություն, եւ կարգազանց հոգեւորականի վրա նախ պետք է ապաշխարանք դնել: Իսկ ավելի վաղ, պետք է ամբաստանյալին պաշտպանվելու հնարավորություն տրվի, այսինքն՝ պետք է կազմվի ատյան եւ գործը քննվի՝ ըստ կարգի:
Համաձայն եմ մի բանում, որ որոշ անձիք կոռեկտ չեն արտահայտչամիջոցների ընտրության հարցում եւ անձնական բնույթի վիրավորանքներ են հասցնում`ներխուժելով անձի ներքին կյանքի մեջ: Սա խոսում է մեր ցածրակարգ կենցաղի մասին եւ ավելի շուտ սոցիալական պրոբլեմ է:
Հայոց հայրապետին պաշտպանողների մեջ երբեմն այնպիսի մարդիկ են հանդիպում, որ իրենց խոսքով ջուր են լցնում հակառակորդի ջրաղացին եւ ավելի են թշվառացնում իրավիճակը: Ըստ նրանց` Հայոց հայրապետի մասին խոսելիս պետք է միայն գովաբանել վերջինիս` հիշելով նրա մեծ գործերը, եւ որ նա դուրս է քննադատությունից: Չեմ կարծում, որ այսօրվա ինֆորմացիոն հեղեղում դա իրատեսական է: