Միայն ուղևարձի բարձրացնելով չէ, որ մեր տրանսպորտի սպասարկումը կարելի է բարելավվել:Պետք է ,պարտադիր է հասարակական տրանսպորտի վարորդն իմանա որ,
1.ՉԻ կարելի ղեկին ծխել
2.ՉԻ կարելի ղեկին հեռախոսով խոսել
3.ՉԻ կարելի ուղևորների հետ կոպիտ և ոչ հարգալից խոսել
4.ՉԻ կարելի արագ(50-60կմ/ժ-ից) վարել
5.ՉԻ կարելի 12-13 տեղանոց երթուղայինում ավելի (20-30) ուղևոր վերցնել
6.ՉԻ կարելի կանգառից դուրս կանգնել
7.Չի կարելի 2-3 գցին կանգառ անել
8.Չի կարելի ամեն կանգառում 5 րոպե կանգնել
9.Չի կարելի բարձր կամ անճաշակ երաժշտություն միացնել
10.Չի կարելի սպորտային համազգեստով,ոտաբոբիկ,հողաթափերով նստել հասարակական տրանսպորտի ղեկին
11.ՉԻ կարելի հանգցրած շարժիչով կամ (холостой) վարել մեքենան
12.Վարորդը պետք է կոկիկ տեսք ունենա
13.Վարորդը պետք է միշտ սափրված լինի
14.Վարորդը միշտ պետք է մանր ունենա
15.Վարորդը պետք է համապատասխան փաստատուղթ ունենա հասարակական տրանսպորտ վարելու համար
Հասարակական տրանսպորտի մեջ պետք է փակցված լինի
1.Վարորդի անուն ազգանունը
2.ՈՒղևարձի չափը
3.Տվյավ տրանսպորտը սպասարկող կազմակերպության հեռախոսահամարը(Առաջրկությունների և բողոքների համար)
4.Անվճար երթևեկության իրավունք ունեցողների ցուցակը
5.Թուղթ որի վրա գրված լինի-(Նստատեղ երեխա մայրերի և մեծահասակների համար)
Ուղևորը -
1. ՉՊԵՏՔ Է -փչացնի տրանսպորտային միջոցը
2. ՉՊԵՏՔ Է-կանգառից դուրս կանգառ պահանջի
3. ՉՊԵՏՔ Է-կեղտոտի տրանսպորտային միջոցը
4. ՊԵՏՔ Է-հարգալից լինի տարեցների և ծերերի նկատմամբ
5. ՊԵՏՔ Է հարգալից լինի վարորդի նկատմամբ
Այսքան խնդրանքից, առաջարկից ու պահանջների կատարելուց հետո նոր մենք կունենանք ոչ թե Եվրոպական չափանիշներին համապատասխան այլ ՀԱՅԻ ՄԱՐԴԿԱՅԻՆ չափանիշներին համապատասխան տրանսպորտ:Թող վարորդներն ու գիծը սպասարկող կազմակերպությունները (ԳԾԻ ՏԵՐԵՐԸ) երբևէ չմոռանան,որ իրենց ընտանիքի,երեխաների հացն ու ջուրը այդ ուղևորների քրտինքի հաշվին են ստեղծում-իսկ ուրիշի հալալ քրտինքը հարամ ուտողը եթե ոչ ժողովրդի կամ երկրի կողմից ապա Աստծո կողմից մի օր հաստատ կպատժվի:
Հրայր Ասլանյանի գրառումը
Ֆեյսբուք