▲ Դեպի վեր

lang.iso lang.iso lang.iso

Ինչ եղավ, երբ բջջային օպերատորի ղեկավարը զանգահարեց ծառայությունից բողոքող հայաստանցուն

Ֆեյսբուքյան օգտատեր Կառլ Ավետյանը տեսանյութ էր տարածել համացանցում՝ գրելով. «Օպերատորի հետ 2 անգամ կապնվելու համար ինձանից պահանջվեց ուղիղ 20 րոպե»։ Հաջորդ օրը համանցում հայտնվեց մեկ այլ տեսանյութ, որտեղ Բիլայն Հայաստան ընկերության գլխավոր տնօրեն Անդրեյ Պյատախինը զանգահարում է բաժանորդին ու զրուցում ՝ նրա բաձրացրած խնդրի մասին։

Երկու տեսանյութերն էլ՝ ստորև.

Լուսանկարում՝ Անդրեյ Պյատախինն է

Asekose.am-ի նյութերի հետ կապված Ձեր պարզաբանումը կամ հերքումը կարող եք ուղարկել info@asekose.am-ին․ այն անմիջապես կզետեղվի կայքում
Բլոգ ավելին