|
Փիառի և մարքեթինգի մասնագետ Հասմիկ Հարությունյանը ֆեյսբուքյան իր էջում քննադատում է Viva-MTS-ի նոր գովազդային հոլովակը. «Կադրում երկար, շեկ մազերով, կարմիր շրթներկով, կարճ փայլուն կիսաշրջազգեստով երիտասարդ կին է՝ նստած Երևանի ամենահայտնի ու էլիտար ռուֆթոփերից մեկում՝ գրկին ձմերուկ։ Կինը ձմերուկ է առել ու զանգում է Գրիշին, որ ճշտի` ձմերուկը հասած ա, թե չէ։ Գրիշն էլ պատասխանում է՝ խփի։ Կինը խփում է ձմերուկին ու ձայնը էնքան մաքուր է հասնում Գրիշին, որ նա միանգամից հասկանում է, որ ձմերուկը հասած է։ |
«Զանգում է Գրիշին, որ ճշտի` ձմերուկը հասած ա, թե չէ․․․ Հայաստանի կապի օպերատորներից մեկի գովազդն է»
Asekose.am-ի նյութերի հետ կապված Ձեր պարզաբանումը կամ հերքումը կարող եք ուղարկել info@asekose.am-ին․ այն անմիջապես կզետեղվի կայքում
Tweet
Հասարակություն ավելին
ավելին
ավելին
ավելին
ավելին
ավելին
ավելին


