▲ Դեպի վեր

Понедельник, 28.04.2025 lang.iso lang.iso lang.iso

Ucom-ը գտավ ամենախայտառակ լուծումը․․․Կարեն Հեքիմյան

Հասարակական գործիչ Կարեն Հեքիմյանի ֆեյսբուքյան գրառումը․ «Ինչո՞վ է Ucom-ը տարբերվում Իոսիֆ Ստալինից:
2025թ մարտի 19-ին Ucom-ը մեծ շուքով նշեց հաճախորդի օրը: Ucom-ի գլխավոր տնօրեն Յիրիկյան Ռալֆն ասաց, որ Ucom-ի «կապը հաճախորդների հետ ամրապնդվում է»:
Դրանից ուղիղ 23 օր անց, Յիրիկյան Ռալֆի իմացությամբ կամ վերջինիս ուղիղ ցուցումով Ucom-ն արգելափակում է «ամրապնդված կապով» հաճախորդին: Փաստորեն, Յիրիկյան Ռալֆի Ucom-ը, չկարողանալով արժանապատիվ կեցվածք ցուցաբերել հաճախորդի հետ փոխհարաբերություններում, վերջինիս արգելափակում է: Կարծում եմ` սա լուրջ կազմակերպության պահվածք չէ:
Հիշեցնեմ` քաղաքացին բարձրաձայնել էր այն մասին, որ Ucom-ի աշխատակիցները բնակարաններում ինտերնետ-սարքը տեղադրելիս, պատի մեջ անցքերը բացում են առանց դռելի` բացառառապես պտուտակահանի և պտուտակների օգնությամբ: Ավելին` վերջիններս պատի մեջ բացում են չօգտագործվող անցքեր, իսկ օգտագործվող անցքերի մեջ չեն տեղադրում դյուբելներ: Այսինքն, Ucom-ի աշխատակիցների այցից հետո բնակարանը վերանորոգման կարիք է ունենում: Քաղաքացու դիտարկումից հետո, Ucom-ը, Ucom-ի Սյուզիի միջոցով, քաղաքացուն վնասի դիմաց դրամական փոխհատուցում առաջարկեց, սակայն հաջորդ օրը փոխհատուցման տրամադրման համար անիրագործելի պայմաններ ներկայացրեց: Խնդիրը մնաց առկախված:
Ucom-ը գտավ ամենախայտառակ լուծումը` արգելափակեց քաղաքացուն:
Ըստ Ucom-ի, չկա քաղաքացի, չկա խնդիր:
Ըստ Իոսիֆ Ստալինի, չկա մարդ, չկա պրոբլեմ»:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել Asekose.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ: Նյութերի ներքո` վիրավորական ցանկացած արտահայտություն կհեռացվի կայքից:
Հասարակություն далее