▲ Դեպի վեր

ՎԵՐՋԻՆ ԼՈւՐԵՐԸ

Ի՞նչ է, չգիտեն, որ երեխաների օրգանները հանում ու վաճառում են, որովհետև շատ մեծահարուստներ ուզում են երկար ապրել

Ի՞նչը ստիպեց Պապին Պողոսյանին հեռանալ Հայաստանից, արդյո՞ք կվերադառնա. երգիչն անկեղծանում է

Անտանելի ծերուկներից մինչև խոսքից հետ կանգնողներ, նախկին դհոլներից մինչև ներկա թմբկահարողներ

Ապրե՛ն Սերժ Սարգսյանն ու իր ՀՀԿ-ն

Ինչպես եռահարկ, պտտվող «Բերդ»-ով հայերն արեցին մի բան, որն ամբողջ աշխարհում որևէ մեկին չէր հաջողվել



2017-05-18 13:48:26

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Նախորդ տարի` ապրիլյան դեպքերից  հետո, ուզում էինք «Քոչարի» պարի հիման վրա տեսահոլովակ նկարահանել, ապա ներկայացնել մարդկանց, ովքեր կֆինանսավորեին մեզ, որպեսզի պարային խմբով սահմանային գոտիներ մեկնեինք և ոգևորեինք մեր զինվորներին: Սակայն ֆինանսական խնդիրներից ելնելով` դա մեզ չհաջողվեց, փոխարենը այս տարի ապրիլի 29-ին` Պարի միջազգային օրը, մենք Հանրապետության հրապարակում եռահարկ «Բերդ» ներկայացրինք»,- Asekose.am-ի հետ զրույցում ասաց տվյալ պարի բեմադրության հեղինակ, բալետմայտեր «Ալեքսանյան պարային ստուդիա»-ի ղեկավար Էդգար Ալեքսանյանը:

Բալետմայստերի խոսքով` իր բեմադրած եռահարկ «Բերդ»-ը հստակորեն տարբերվում է մյուսներից.

«Մենք փորձեցինք յուրովի ներկայացնել մեր ազգային պարը, որպեսզի այն հետաքրքիր և ներկայանալի լինի ոչ միայն մեր ժողովրդի, այլև` ամբողջ աշխարհի համար: Մեր եռահարկ «Բերդ»-ը տարբերվում էր այն բանով, որ այն նաև պտտվում էր, ինչը  մինչ այդ որևէ մեկին չէր հաջողվել: Ինչ խոսք, աշխարհում եղել են դեպքեր, երբ մարդիկ մինչև 10 հարկ բարձրացել են միմյանց վրա, օրինակ` Իսպանիայում, Չինաստանում, սակայն չի եղել դեպք, երբ մարդկանց հաջողվել է նաև պտտվել: Իսկապես շատ բարդ է, պրոֆեսիոնալիզմ է պետք, ինչպես նաև պտտվելը հակասում է ֆիզիկային օրենքին, սակայն մեզ դա հաջողվեց, արդյունում էլ` որևէ մեկը չտուժեց»:

Էդգար Ալեքսանյանը նշեց, որ այս բեմադրության համար որոշել էր չսահմանափակվել միայն «Բերդ»-ով, ինչի արդյունքում էլ պարային բեմադրությունը սկսվել էր «Քոչարի»-ով.

«Ուզում էի նաև «Քոչարի»-ն ներկայացնել, որովհետև նախնական գաղափարս հենց դրան էր վերաբերում: Ի դեպ, ներկայացրել եմ մի քանի շրջանների «Քոչարի»: Նշեմ նաև, որ ֆինանսական խնդիրներից բացի` մենք նախորդ տարի էլ կարող էինք այն բեմադրել, սակայն տրամադրություն չունեինք: Ընդհանուր առմամբ, այս պարային ֆշեշմոբին մասնակցել է 200 հոգուց ավել մարդ, ինձ միացել էին տարբեր պարային խմբերից պարողներ, ավելի շատ այն մարդիկ են, ովքեր ինձ հետ պարում եմ ռեստորանային շոուների համար: Հարկ է նշել, որ մեր պարային բեմադրության դիտումների ընդհանուր հանրագումարը 700.000 է: Հավելեմ նաև, որ ես այս ֆլեշմոբի կազմակերպիչներին հստակ ասել էի, որ Հայաստանում պարային ֆլեշմոբի հիմքում պետք է լինի հենց «Բերդ», հակառակ դեպքում` դա կարող էին իրականացնել թեկուզ Վրաստանում»:

Ըստ պարողի` այս շրջանում իրենք դիմել են կազմակերպություններից մեկին, որպեսզի ֆինանսավորեն իրենց հագուստը` տարազները, և իրենք կարողանան շրջել ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ Արցախում, ցույց տալ ազգայինը և ոգևորել մարդկանց, սակայն դեռևս պատասխան չեն ստացել:

Հավելենք, որ Էդգար Ալեքսանյանը «Ալեքսանյան պարային ստուդիա» ղեկավարն է, որը գործում է արդեն 4 տարի:

«Նախկինում մենք հիմնականում կատարում էինք կորպորատիվների համար նախատեսված բեմադրություններ, սակայն հիմա փորձում ենք մեծացնել մեր աշխատանքի ծավալները: Կարծում ենք, որ մեր կատարած աշխատանքը արժանի է, որ այն տեսնեն ոչ միայն ռեստորաններում, ինչպես նաև կան դիլետանտներ, ովքեր կարող են նաև սովորել»,- նշեց Էդգար Ալեքսանյանը:

 

Հեղինակ` Լիլիթ Հակոբյան







Нравится





Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել Asekose.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ: Նյութերի ներքո` վիրավորական ցանկացած արտահայտություն կհեռացվի կայքից:

Լրահոս

На следующий день я пришел в редакцию с большим советским фотоаппаратом. Эта камера снимала на широкую пленку. На каждом пленке можно было снять 12 кадров. Заняв свое место, я стал ждать.